Strona główna -> Usługi IVR
Usługi IVR
Zalety usługi
Profesjonalny system telekomunikacyjny bez zbędnych inwestycji.
- Masz dostęp do zaawansowanych funkcji, z których dotychczas korzystały tylko wielkie korporacje.
- Jeśli chcesz, możesz zbudować system podobny do infolinii banków.
- Możesz stworzyć spójny system, nawet jeśli Twoi pracownicy znajdują się w wielu lokalizacjach, np. pracują w domu lub znajdują się w terenie i odbierają połączenia przekierowane na numer komórkowy.
- Możesz dzwonić na numery wewnątrz sieci za darmo.
- Możesz przypisać użytkownikom numery wewnętrzne, aby ułatwić nawiązywanie połączeń wewnątrz firmy.
- Będziesz mógł dowolnie rozbudowywać system w przyszłości np. tworząc dodatkowe stanowiska dla nowych pracowników.
Usługi IVR w pakiecie aleCallCenter
Kolejka
Dzięki usłudze kolejka, osoba, która zadzwoni do Twojej firmy, zamiast usłyszeć komunikat "zajęte", będzie oczekiwać w kolejce na połączenie z wolnym konsultantem. Oczywiście, konsultanci mogą znajdować się w różnych lokalizacjach.
IVR Switch
Dzięki usłudze możesz stworzyć reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 8-20 usługa może kierować do IVR Menu, a w dni wolne i w godz. 20-8 może być odtwarzany komunikat o godzinach pracy biura.
IVR Menu
Dzięki usłudze osoba dzwoniąca odsłucha komunikat i uzyska możliwość wyboru opcji z zakresu 1 - 9 np. 1 - dział sprzedaży, 2- dział techniczny.
IVR Lista
Usługa umożliwia określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi będzie następować kolejna próba połączenia, jeśli poprzedni użytkownik z listy nie będzie odbierał lub numer będzie zajęty.
IVR Player
Usługa umożliwia przygotowanie własnego komunikatu, który zostanie odtworzony od razu po połączeniu się przez klienta z numerem przypisanym do usługi IVR Player. Po odtworzeniu komunikatu nastąpi przekierowanie na inną, wskazaną przez Ciebie usługę.
Więcej informacji na temat IVR Player w zakładce własne powitanie.
Kombinacja usług
Możesz przygotować własny schemat systemu, używając dostępnych usług IVR.
Aktywacja usług IVR
Własne nagrania
Przygotuj własne nagrania w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.
Aby przygotować nagranie, możesz:
- Wykorzystać darmowy rejestrator dźwięku (dostępny w Windows).
- Zadzwonić na numer z aktywną pocztą głosową i wykorzystać plik, który otrzymasz na skrzynkę e-mail.
- Skorzystać z pomocy profesjonalnego lektora. Więcej w części nagrania lektorskie.
Zaimportuj pliki do systemu.
- Zaloguj się do panelu klienta.
- Kliknij w zakładkę "Archiwum i pliki .wav".
- Kliknij w zakładkę "pliki .wav".
- Kliknij w ikonkę "dodaj plik".
- Załaduj plik z dysku komputera.
Kontakt z BOK
Skontaktuj się z nami.
Prześlij do nas schemat systemu telekomunikacyjnego, a my pomożemy w konfiguracji usługi na platformie.